Szülei tudatosan vállalták fogyatékos gyermeküket. Egy hétéves Down-szindrómás kislánnyal reklámozza gyermekruha-kollekcióját egy brit szupermarketlánc. A Sainsburys az után döntött így, hogy a kislány, Natasha édesanyja levélben kérte őket, szerződtessék a gyermeket, hogy ezzel hívják fel a figyelmet a fogyatékosok elfogadásának társadalmi szükségességére.
Natasha nem először szerepel reklámban, már négyéves korában gyermekruhát népszerűsített két cégnek, továbbá foglalkoztatta egy utazási iroda és egy népszerű turistacélpont is. Akkor is a kislány édesanyja, Hayley kampánya hozta meg a sikert: több tucat cégnek ajánlotta, hogy fokozzák hirdetéseik exkluzivitását Natasha bevonásával. Hayley egyébként sikeres blogger, DownSideUp című internetes naplójában arról számol be, milyen az élet egy Down-szindrómás gyerekkel.
Hayley terhessége idején a szűrővizsgálat korán kimutatta, hogy a gyermek valószínűleg Down-szindrómás lesz, a korábbi nyelvtanár és párja azonban így is vállalták a babát. Natasha fogyatékossága mellett még több problémával született, például lyukas volt a szíve, ami gyakori a Down-szindrómásoknál. A műtétek óta azonban egyészséges és boldog kisgyerek.
Forrás: KISKEGYED