"Jelnyelvet tanítunk a kollégáknak" - harmadszor is Fogyatékosság-barát Munkahely az AuchanHír | 2015.05.06.

Az Auchan harmadik alkalommal nyerte el az év Fogyatékosság-barát Munkahelye címet, a kollégáknak érzékenyítő programokat szerveznek, siketeket alkalmaznak, jelnyelvet tanítanak munkavállalóiknak, man-GO programjukkal pedig a pályakezdőknek kedveznek. Czakó-Kiss Emőke, az Auchan operatív HR igazgatójával a fentiekről, példaértékű karrierútjáról, és arról mesél, mi a titka annak, hogy egy több mint 7000 főt foglalkoztató hipermarket HR folyamatai hatékonyak és gördülékenyek legyenek.

Mi előzte meg karrierjében az Auchan operatív HR Igazgatói pozíciót? Ha jól tudom, már régóta dolgozik a cégnél.

Igen, már 1999 óta dolgozom az Auchannál. Az egyetem elvégzése után pályakezdőként érkeztem a vállalathoz, és kereskedelmi managerként kezdtem a pályafutásomat. Ez idő alatt megtanulhattam a kereskedelem alapjait, egy osztályt irányítottam kereskedelem ügyvitel és humán téren. 3 évvel később pedig senior managerként folytattam a munkámat, tehát már több osztályt irányítottam, majd egy áruház humánerőforrás vezetője lettem. Ez hatalmas siker volt az életemben, hiszen a főiskolát és az egyetemet is HR szakon végeztem, így a kezdetektől fogva célom volt, hogy HR területen dolgozzak. 9 évig voltam Humánerőforrás vezető, majd a Cora hipermarket felvásárlásával járó HR integrációért voltam felelős, 2012 óta operatív HR igazgatóként dolgozom.

Mit gondol, milyen személyes kompetenciák kellenek ahhoz, hogy valaki egy több mint 7000 főt foglalkoztató cég HR feladatait koordinálni tudja?

Azt gondolom, hogy egy ilyen környezetben elengedhetetlen a teljesítmény orientált személyiség, az előre látás, a stratégiai vízió és természetesen a coach szerep betöltése.

Tovább az eredeti riportra

Forrás: HR PORTAL