Down-szindrómás kisfiú a Marks & Spencer reklámjábanHír | 2012.11.20.

Az M&S egy négy éves down-szindrómás fiút szerepeltet karácsonyi kampányában.

A reklámfilm - amelynek egyik szereplője down-kóros Seb White - a cég karácsonyi gyermekkollekcióját népszerűsíti. Seb édesanyjának köszönheti kampányba kerülését, a hölgy ugyanis a márka Facebook oldalán hívta fel a figyelmet a tényre, hogy down-szindrómás gyerekek eddig nem szerepeltek az M&S modelljei között - áll a Marketing Magazine honlapján.

"Seb bevonását az édesanyjának köszönhetjük. De nem került volna be személyes bája és varázslatos személyisége nélkül. A gyerekek mind jól érezték magukat a forgatáson és ő is kivette a részét a "bandázásból" - nyilatkozta Steve Sharp, az M&S marketingigazgatója.

A kampány a "The greatest hits this Christmas" szlogen alatt fut és öt témába vágó sláger festi majd alá (Rod Steward, INXS, Kool and the Gang, stb.). A kreatív munkáért a Young & Rubicam felelt. A végeredmény egy videoklip jellegű szpot, amelynek szereplői különböző fogyasztói csoportokat reprezentálnak. A Marks & Spencer új reklámhadjáratának indítása egybe fog esni a cég pénzügyi eredményének nyilvánosságra hozatalával, amely a várakozások szerint 5 százalékos forgalomcsökkenésről fog beszámolni.

Tovább az eredeti cikkre

Forrás: REKLÁMIPAR