Álláskeresés: előnyben a „gondoskodó” cégek | 2016.08.24.

A jótékonyság és társadalmi felelősségvállalás többszörösen megtérülhet a vállalkozások számára.



A Regus irodai szolgáltató cég kutatása szerint az üzletemberek világszerte kulcsfontosságúnak tartják a jótékonyság és a vállalati felelősségvállalás kérdését. A nemzetközi felmérésben részt vevő csaknem negyvenezer válaszadó felének fontos, hogy munkaadója részt vegyen jótékonysági programokban. Sőt, a vállalati felelősségvállalás kérdése is számít a munkahely kiválasztásakor.

43 százalékuk állította, hogy két hasonló álláslehetőség közül a többet jótékonykodó vállalat ajánlatát választanák. Vagyis azok a vállalkozások, amelyek bizonyíthatóan támogatják a közösséget, sikeresebben tudják megszerezni és megtartani a legjobb szakembereket.


A felmérés főbb eredményei

  • A válaszadók harmada közvetlenül is szeretne részt venni a vállalat jótékonysági munkájában.
  • 34 százalékuk többet szeretne tudni a témáról.
  • 41 százalékuk értékeli a vállalati felelősségvállalási kezdeményezéseket, de 29 százalékuk úgy véli, kevés információt kap róluk.
  • Negyedük szeretne tájékozottabb lenni a többi osztály jótékonysági és vállalati felelősségvállalási tevékenységével kapcsolatban.
  • 40 százalékuk gondolja úgy, hogy a szektorban működő cégek aktívabbak is lehetnének a vállalati felelősségvállalás és a jótékonykodás (37 százalék) területén.

A Regus szóvivője szerint már-már nyilvánvaló, hogy az alkalmazottakat ma már nemcsak az önző karrierépítési célok vezérlik, hanem egyértelműen kijelentik, hogy szívesebben dolgoznak olyan cégnél, amely eredményeket tud felmutatni a CSR terén is.

TOVÁBB AZ EREDETI CIKKRE

FORRÁS: 24.HU