A Vodafone Magyarország társadalmi felelősségvállalásaHír | 2013.11.30.

A Vodafone Magyarország első vállalati felelősségvállalási (CR) jelentését a 2007/2008-as pénzügyi évről készítette. Azóta évente adnak ki jelentést vállalati felelősségvállalási gyakorlatukról, gazdasági, környezeti és társadalmi eredményeikről, hatásaikról. Értelmezésükben a vállalati felelősségvállalási jelentés nem csupán egy külső kommunikációs megoldás, hanem egy nagyon fontos menedzsment eszköz annak érdekében, hogy a felelős működés a teljes vállalatot áthassa és biztosítsák a vállalati felelősségvállalási gyakorlatuk folyamatos fejlődését.

A mobiltechnológia mára az emberiség egyik létfontosságú eszközévé, sőt – mondhatjuk, hogy – társadalomformáló erővé vált. Mobilkommunikációs szolgáltatásaik segítségével ügyfeleik milliói képesek kezelni az egyre komplexebbé váló digitális életüket, alternatív módokon tudnak munkát végezni, könnyebben elérik céljaikat, miközben utazásaik számának csökkenésével kevésbé terhelik a környezetüket. Innovatív technológiai megoldásaikkal vállalati ügyfeleik csökkenteni tudják energiaszükségletüket, szénlábnyomukat, javítani tudják hatékonyságukat, termelékenységüket, optimalizálni tudják beszerzési, termelési és disztribúciós tevékenységüket. Eredményeiket olyan gazdasági környezetben sikerült elérnük, ahol olyan tényezők nehezítették a helyzetüket, mint például az iparágra nehezedő különadók és a csökkenő kereslet. Munkatársaik szakértelme, lojalitása, elköteleződése kulcsfontosságú volt abban, hogy ebben a nehéz időszakban ilyen sikereket tudjanak elérni.

A Vodafone Magyarország Alapítvány idén ünnepelte fennállásának 10 éves évfordulóját. Megalakulása óta több mint 1 milliárd forint támogatást osztott ki civil partnerei között. Ennek eredményeként országszerte több mint 250 program valósult meg, ebből 76 a Vodafone Önkéntes Közösség keretén belül a Vodafone Magyarország és a Vodafone Operációs Központ dolgozóinak önkéntes munkájával. Programjaikban egyre nagyobb szerepet kap a mobilkommunikáció és az innováció. A mobiltechnológiára épülő Vodafone a nők biztonságáért program 2012-ben elnyerte a Magyar Adományozói Fórum Legsikeresebb Partneri Együttműködések, valamint a Magyar PR Szövetség Mintaértékű CSR Projekt díját is. Ezek az elismerések megerősítik Őket abban, hogy jó úton haladnak akkor, amikor saját mobilkommunikációs eszközeiket és szolgáltatásaikat alkalmazzák társadalmi problémák enyhítésére.

Forrás: VODAFONE