A karrier során megnőtt a személyes marketing szerepeHír | 2016.11.30.

Bár a karrierépítési minden ember számára mást jelent, ennek során különösen a mai kiélezett versenyhelyzetben nagyon fontossá vált a személyes marketing szerepe – mondta Domokos Péter, Budapest Főváros Kormányhivatalának igazgatója a „Változó közszolgálat, változó életpályák” című konferencia megnyitóján kedden, Budapesten.

A karrierépítés szubjektív fogalom, hiszen minden embernek mást jelent, ugyanakkor mindenki számára kettős jelentése van: a munka és azon kívül tágabb értelemben az értelmes munkával eltöltött élet egészét jelenti – mutatott rá Domokos Péter. Míg egyes típusok szeretik látni pályájuk kezdetén az előmeneteli lehetőségeket, addig mások a lineáris karrierben hisznek, amely során bár pozíciójuk nem változik, szakmai ismeretük elmélyül. „Az ilyen típusú emberek a hivatásuknak élnek” ‒ emelte ki az igazgató.

Mint arra előadásában felhívta a figyelmet, a munka szeretete rajtunk áll, azt nem külső tényezők befolyásolják. „Döntéseinket mi magunk határozzuk meg” ‒ emelte ki. A siker nagyban múlik azon, hogyan tudjuk eladni saját magunkat, a mai világban tehát megnőtt a személyes marketing szerepe – mondta Domokos Péter. Emellett nagyon fontos képességnek nevezte az érzelmi kompetenciát valamint a társas szerepet. „Önmagunk megismerése egy életen át tartó folyamat, amely során nagyon fontos tudatában lenni annak, hogyan látnak minket mások amellett, hogy mi hogyan ítéljük meg saját magunkat” ‒ zárta szavait az igazgató.

TOVÁBB AZ EREDETI CIKKRE

FORRÁS: ORIENTPRESS.HU