Adminisztrációs koordinátor

Ossza meg:
Hirdető: Prohuman

Prohuman
Munkakör megnevezése: Adminisztrációs koordinátor
Szakterület megnevezése: asszisztencia, adminisztráció
Munkavégzés helye: Pécs, Baranya megye
Főbb feladatok: Leendő munkatársunk segíti majd az iroda dolgozói és a kereskedelmi területi képviselők adminisztratív munkáját. Feladatai közé tartozik az irodába érkező, illetve más irodák felé indított postai, logisztikai, szállítói anyagok átvétele, érkeztetése, továbbítása. Kapcsolatot tart az Adminisztrációs Szolgáltató Központtal, továbbá az onnan érkező nyomtatás felügyelete, kezelése, és problémamegoldás fog feladatai közé tartozni.
Munkakör betöltésének feltételei: - középfokú végzettség;
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office);
- adminisztrációs tapasztalat
- precíz, pontos, hibamentes adatkezelés;
- nagy munkabírás, terhelhetőség;
Egyéb megjegyzés: Amit kínálunk:
Kiváló karrierlehetőséget kínálunk egy stabil hátterű pénzintézetnél, valamint szakmai fejlődési lehetőséget, változatos szakmai kihívásokat.

Ezen kívül:
-versenyképes juttatást,
- dinamikus szervezetet,
- fiatalos, nemzetközi környezetet,
- folyamatos fejlődési, tanulási lehetőséget.
Szükséges végzettség: középfokú, érettségivel (szakközépiskola, gimnázium)
Munkaviszony időtartama: határozatlan idejű
Napi munkaidő: részmunkaidőben