Irodai asszisztens

Ossza meg:
Hirdető: Prohuman

Prohuman
Munkakör megnevezése: Irodai asszisztens
Szakterület megnevezése: asszisztencia, adminisztráció
Munkavégzés helye: Eger, Heves megye
Főbb feladatok: - ügyfélszolgálat ellátása (ügyfelek segítőkész fogadása, kezelése, szükség esetén a projektvezető felé a probléma
továbbítása)
- toborzási feladatok: csoportos tájékoztató szervezése, megtartása, jelöltek kezelése, online és offline
hirdetések kezelése, statisztikák vezetése, aktuális nyitott pozíciókra a keresésekben való részvétel
- útiköltségek kezelése
- táppénzes papírok kezelése
- postázással kapcsolatos feladatok ellátása
Munkakör betöltésének feltételei: - min. középfokú végzettség
- napi 6/8 órás munkaidő vállalása
- HR/irodai/ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
- magabiztos számítógépes ismeretek
- proaktív, rugalmas
- önálló munkavégzés, de képes csapatban is dolgozni
- megbízható, precíz munkamorál
Szükséges végzettség: középfokú, érettségivel (szakközépiskola, gimnázium)
Munkaviszony időtartama: határozatlan idejű
Napi munkaidő: rész-, és teljes munkaidőben egyaránt