Irodai asszisztens

Ossza meg:
Hirdető: MagiCom Kft.

MagiCom Kft.
Munkakör megnevezése: Irodai asszisztens
Szakterület megnevezése: asszisztencia, adminisztráció
Cégleírás: Központi irodánk csapatának erősítésére keressük fiatalos lendülettel rendelkező új kollégánkat Irodai asszisztens munkakörbe, aki szereti a rendet maga körül, szeret szervezkedni, szívesen foglalkozik dokumentálással. Feladata lesz többek között a vezetők munkájának jól szervezett és időben történő adminisztratív támogatása.
Főbb feladatok: • Telefonközpont kezelése, beérkező üzenetek továbbítása
• Ügyvezetés adminisztratív támogatása
• Postázással kapcsolatos feladatok
• Irodaszer rendelés és egyéb beszerzési folyamatok koordinálása
• Szerződések kezelése, iktatás
• Partnerekkel való kapcsolattartás
• Az iroda zavartalan működésének biztosítása
• Tárgyalók bekészítése
• Egyéb adminisztratív és operatív feladatok
Munkakör betöltésének feltételei: • Középfokú szakmai végzettség
• Kiváló problémamegoldó és kommunikációs képesség
• Adminisztrációs fegyelem
• Képesség önálló munkavégzésre
• Magabiztos számítógépes alapismeretek
• Nyitott, rugalmas és megbízható a személyiség
Előnyt jelent: • Kommunikációképes angol nyelvtudás
• Szakmai tapasztalat adminisztratív munkakörben
• Nem riad vissza az informatikai szakszavaktól, IT feladatkörök alapszintű megértésétől
• Képes önállóan, proaktívan dolgozni, de csapatban is megtalálja a helyét
Egyéb megjegyzés: Amit kínálunk:
• Támogató munkakörnyezet
• Tanfolyamok, tréningek
• Rugalmasság
• Szuper csapat

Munkavégzés helye
Budapest, X.

Kezdési idő:
Azonnal

Jelentkezni a job@magicom.com e-mail címen lehet.
Szükséges végzettség: középfokú, érettségivel (szakközépiskola, gimnázium)
Munkaviszony időtartama: határozatlan idejű
Napi munkaidő: teljes munkaidőben