Munkaadóknak

Amennyiben állásajánlatot szeretne elhelyezni weboldalunkon, kérjük vegye fel a kapcsolatot koordinátorunkkal az alábbi e-mail címen: info@rehabjob.hu

Rehabilitációs hozzájárulás, CSR, HR Branding, társadalmi integráció, önálló élet lehetőségének biztosítása…

Mind-mind ok arra, hogy foglalkozzunk a kérdéssel, hogyan tudunk megváltozott munkaképességű munkavállalót alkalmazni cégünknél.

Ha megváltozott munkaképességűek integrációja, akkor a Rehabjob!

A Rehabjob 2011 óta működik és fejlődik folyamatosan. Elengedhetetlennek tartjuk a folyamatos kutatást és fejlődést, hiszen az integráció annyira gyerekcipőben jár Magyarországon, hogy szükség van mindig újabb és hatékonyabb megoldások megtalálására a hazai viszonyokra vonatkoztatva és megbízóinkra testre szabva. Mára mienk a legismertebb megváltozott munkaképességű munkavállalóknak szóló információs- és állásportál, a www.rehabjob.hu, elindítottuk könnyedebb hangvételű Rehab Blogunkat, a www.rehabjob.blog.hu –t, mi büszkélkedhetünk a legnagyobb magyar a célcsoportra vonatkozó álláskeresői adatbázissal és kifejlesztettük a saját komplex integrációs folyamatunkat.

A Rehabjob komplex integrációs folyamata

A Rehabjobnál az elmúlt évek folyamán nyílt munkaerő-paci toborzás-kiválasztási tapasztalatait felhasználva olyan folyamatot alakítottunk ki, mellyel segíteni tudunk a for-profit szektor szereplőinek saját integrációs folyamataik végrehajtásában már az ötlet megszületésétől egészen a folyamat önjáró működtetéséig. Fontosnak tartjuk, hogy mi ismerjük a piaci igényeket, elvárásokat a HR szolgáltatások területén és olyan minőségben, ütemezéssel tudunk szolgáltatni, mely beleilleszkedik a for-profit szektorban működő szervezetek saját folyamataiba. Mi magunk is a piac szereplői vagyunk, mi tudjuk, mire van igénye a többi szereplőnek.

A Rehabjob segít megtalálni, hogy a szervezeten belül Hova? Hogyan? és Kit? vegyen fel a cég, hiszen ezek a legfontosabb kérdések a munkavállalók megtalálásánál, legyenek akár épek, akár megváltozott munkaképességűek.

Hova?

Részletes átvilágítási módszerünk segítségével információkat nyerünk ki a szervezet működéséről, a kollégák hangulatáról, érzékenységéről és befogadó-készségéről, illetve arról, milyen tudással rendelkeznek a célcsoportról. Természetesen az átvilágítás a szervezet minden szintjére kiterjed és a különböző szinteken különböző módszerek segítségével tesszük fel kérdéseinket, így érjük el, hogy átfogó képet kapjunk a cég hangulatáról, működéséről, folyamatairól. Ezen információk birtokában írjuk meg átvilágítási jelentésünket, melyben természetesen beszámolunk a szervezet állapotáról, neuralgikus pontjairól és az átvilágítás során kinyert egyéb információkról. A jelentés másik, talán még fontosabb tartalmi elem pedig, hogy a megszerzett információk alapján javaslatot teszünk, hogy a szervezeten belül hova, tehát melyik divízióhoz, melyik középvezető alá, melyik csoporthoz, milyen pozícióba javasoljuk megváltozott munkaképességűek toborzását. Szükség van-e és ha igen, milyen mértékű pozíció-átalakításra?  Van-e lehetőség új pozíciót létrehozni, esetleg outsource-olt tevékenységet visszavenni? Megállapítjuk azt is, melyik csoportnak milyen képzésre, trainingre, érzékenyítésre van szüksége. Ezen információk és javaslatok már felvázolják, hogyan mehet végbe a sikeres integrációs folyamat a cégre testre szabottan.

Hogyan?

A folyamat második szakasza a befogadó környezet megteremtéséből áll. Az ekkorra már az átvilágításból rendelkezésünkre álló információk alapján segítünk kialakítani a megfelelő pozíciókat akár a korábbi pozíciók átalakításával, akár újabbak létrehozásával, esetleg már létező pozíciók feladatainak szétszedésével. Felkészítjük a meglévő munkatársakat tudásátadó, érzékenyítő trainingek, képzések segítségével, hogy a szükséges jogi, adminisztratív, szociológiai tudás és a kellő érzékenység is rendelkezésre álljon a szervezeten belül. Segítünk át- illetve kialakítani a megfelelő dokumentációkat, kódexeket, esetleg esélyegyenlőségi tervet és segítünk a téma kommunikációjában a szervezeten belülre és kívülre egyaránt, hiszen egy ilyen programra minden szervezet büszke lehet, és ha bemutatja saját törekvéseit, azzal másokat is cselekvésre sarkall.

Kit?

Több mint négy éve működő honlapunk, Magyarország legnagyobb megváltozott munkaképességű munkakeresőket tömörítő adatbázisa, blogunk, 23 éves toborzás-kiválasztási tapasztalatunk és persze szakembereink segítségével lebonyolítjuk a toborzás-kiválasztási folyamatot a közösen kialakított vagy akár az eredeti pozíciókra, speciális szűrési feltételekkel, a fizikai kompetenciakövetelmények figyelembevételével és az egészségügyi adminisztráció ellenőrzésével, hogy megbízóinknak a megfelelő helyre a legjobb jelöltet tudjuk megtalálni. A kiválasztásra került jelölt integrációjában is közreműködünk, illetve később a munkavégzés során esetlegesen felmerülő problémák, kérdések tisztázásában is állunk rendelkezésére partnereinknek. Sőt toborzásunkra garanciát vállalunk, hogy az integráció ne a kockázatról, hanem a közös előrelépésről szólhasson.

Ezen folyamatunk segítségével tudjuk elősegíteni a for-profit piac résztvevői számára a hatékony és hosszú távon sikeres, önállóan működtethető integrációs program kialakítását és a szervezet érzékenyítését, fejlesztését, a befogadó környezet létrehozását.

Megváltozott munkaképességű munkavállalók kölcsönzése?

A Rehabjob ebben is segít! A hatályos jogszabályok értelmében a munkavállalót kölcsönző és kölcsönbeadó megegyezhet arról, hogy a munkavállaló melyiküknél számítódjon a statisztikai létszámba és hogy melyiküknél váltsa ki a Rehabilitációs hozzájárulás megfizetésének kötelezettségét.
A Rehabjob nyújt kölcsönzési szolgáltatást ilyen igény esetén! A részletekért, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Amennyiben felkeltettük érdeklődését az alábbi elérhetőségek valamelyikén lépjen kapcsolatba velünk:

RehabJob Nonprofit Kft.
info@rehabjob.hu
06 1-239-9922

Természetesen a REHABJOB.HU megoldást kínál a teljes folyamat végrehajtására. Ilyen irányú érdeklődése esetén kérjük, keresse fel honlapunk „Magunkról” című szekcióját

A REHABJOB.HU kutatása 2012: Megváltozott munkaképességűek foglalkoztatása Magyarországon
Ide kattintva megtekintheti a teljes kutatást.

A REHABJOB.HU kutatásával és működésével kapcsolatban interjút készített a Parlament Televízió Dobár Attilával. A riportot megtekintheti itt!

FOGYATÉKOSSÁG-BARÁT MUNKAHELY

A Salva Vita Alapítvány és partnerei - a Nemzeti Erőforrás Minisztérium, az Amcham és a Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület - folyamatosan várják a munkáltatók jelentkezését a Fogyatékosság-barát munkahely elismerés megszerzésére és logó használatára. Az elismerést azok a szervezetek kaphatják meg, melyek vállalják, hogy folyamatosan fejlesztik a fogyatékos emberek toborzásával, foglalkoztatásával, megtartásával kapcsolatos gyakorlatukat.